fbpx

ANOTACE

DESET LET INOVAČNÍ PRAXE ANEB CO JSEM SE NAUČIL O AGILITĚ

Každý produkt či inovace má za sebou příběh. Někdy je dobrý, silný a s happyendem. Jindy to nedopadne dobře. Agilita je skvělý nástroj, který často rozhoduje o tom, jak to dopadne. Záleží ale zda bude váš pán či dobrý sluha. Forma sama o sobě (tedy metodika a proces při tvorbě produktů) nebude nikdy fungovat bez správného obsahu (bez správného pochopení problému a kreativního ztvárnění jeho řešení). Naopak dobrý nápad a obsah nestačí k tomu, abyste vyvinuli obchodně úspěšný produkt. Jak tedy najít ten správný balanc mezi formou a obsahem? A jaké jsou klíčové momenty inovačního procesu, které zásadně rozhodují o výsledku vašeho snažení? Ukážu, co mě praxe naučila o agilitě. A doufám, že tím přispěju k tomu, aby váš produktový příběh byl ten se šťastným koncem.

Michal Kalousek

Michal považuje tvoření a rozjíždění nových produktů a služeb za své poslání. Je spoluzakladatelem nejstarší české inovační firmy Direct People. Ta už deset let pomáhá společnostem, jako jsou LMC, Linet, Airbank, ŠKODA AUTO DigiLab, Kooperativa a mnoho dalších, uvádět na trh nové produkty a služby. Michal vede inovační týmy, které mají za úkol změnit svět svých zákazníků a s oblibou říká, že inovace bez akce je halucinace.
Scroll to top