ANOTACE

Angažovanost zaměstnanců – svatý grál, nebo Pandořina skříňka?

„Angažovaní zaměstnanci dosahují lepších výsledků. Proto má smysl investovat do zlepšování angažovanosti.“ Kolikrát už jste tuhle větu slyšeli? A kolikrát jste se zamysleli nad tím, zda je to skutečně pravda? Možná to zní logicky. A možná to není celá pravda.

 

V prezentaci se dozvíte:

 

  • Jak vznikla posedlost měřením angažovanosti a jaká rizika s sebou přináší?
  • Má vůbec smysl snažit se zlepšovat ukazatele angažovanosti?
  • Jak zajistit, aby se z měření angažovanosti nestala jen povrchní rutina?

Jana Fratrič

Jana se specializuje na kvalitativní výzkum vnitřního prostředí organizací, zejména angažovanosti zaměstnanců a organizační kultury. Díky dlouholetým zkušenostem a vhledu do výzkumu pomáhá vedoucím pracovníkům nacházet a odstraňovat překážky výkonnosti a utvářet kulturu založenou na skutečných hodnotách. Její přístup se vyznačuje respektem a otevřeností, což nastavuje pomyslné zrcadlo firemnímu prostředí založenému na důkazech.